Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Mechanika czy Opisowe prowadzenie "Strefy Walki" |
Mechanika. |
|
33% |
[ 2 ] |
Opisowe. |
|
0% |
[ 0 ] |
Opis wspierany mechaniką. |
|
66% |
[ 4 ] |
|
Wszystkich Głosów : 6 |
|
Autor |
Wiadomość |
Gabriel Mandragor
Obywatel
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 17:16, 10 Lut 2006 Temat postu: Bitwa "Strefa Walki" |
|
|
Jak chcielibyście grać w "Strefę Walki" z mechaniką czy bez niej?
A pyzatym proszę o wasze sugestie w sprawie przygotowania tego działu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ivellios
Menager | Cień
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pią 21:54, 10 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Jestem za prosta mechaniką... i opisem... Przyda się napewno do rozstrzygania pewnych sporów tak mi się przynajmniej wydaje, a reszta opisow, bo o to przecież w tej grze ma chodzić...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jash
Cień
Dołączył: 07 Lut 2006
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z kamienia
|
Wysłany: Pią 22:18, 10 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
A ja się wyłamię. Nie dlatego że storytelling jest zły - po prostu już mi bokiem wychodzi i z chęcią powitałbym grę-dodatek do forum która piętnuje głupotę graczy i szanse na wygraną daje w ramach taktyki i pomyślunku. Pismaki go home
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ivellios
Menager | Cień
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Nie 16:00, 12 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
A jaka miała by to być mechanika? Bo ja nie chce mieszać się w coś skomplikowanego? Bo to jest strata czasu dla mnie... Wiadomo ze potrzebne są jakieś zasady. Taktyka graczy też się dużo liczy im lepiej opiszesz tym lepiej trafisz...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gabriel Mandragor
Obywatel
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 14:26, 23 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Zasady nie będą skomplikowane, zresztą niektóre można zobaczyć już w strefie walki.
A tak pyzatym zasady mają tylko pomóc w decyzji czy akcja się udała czy nie. Jak dla mnie te zasady są dosyć proste ale jestem otwarty na sugestie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|