Nirian Samalai Feireniz
Tenebraes
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 863
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 14:44, 01 Cze 2006 Temat postu: Tworzenie Schronienia |
|
|
Tworzenie Schronienia
W odróżnieniu od Ciekawych Miejsc, opisując schronienia i posiadłości należące do twojego bohatera lub twojej sfory, nie dostaniesz za to punków, co więcej – zapłacisz za nie. Jest to spowodowane tym, że schronienie daje ci określone korzyści. Standardowo zaczynając tworzyć schronienie, korzystasz z schematu:
Kod: |
[size=18]nazwa miejsca[/size]
[zdjęcie]
[b]Wygląd:[/b]
[b]Co wiadomo:[/b]
[b]Plotki:[/b] |
Drugi szablon to PW dla Narratora:
Kod: |
[size=18]nazwa miejsca[/size]
[zdjęcie]
[b]Wygląd:[/b]
[b]Co wiadomo:[/b]
[b]Plotki:[/b]
[b]Cechy Miejsca[/b]
[b]Koszt PW:[/b] |
Wygląd – jak najdokładniejszy opis miejsca
Co wiadomo – czyli co to za miejsce, czym jest dla wampirów, a czym jest dla śmiertelnych.
Plotki – tak jak zwykle.
Cechy Miejsca – patrz poniżej.
Koszt PW – ile schronienie kosztuje.
Każde miejsce ma swoją cenę. Warunkują ją przede wszystkim cechy miejsca, acz Narrator może ten koszt obniżyć, jeśli miejsce będzie ładnie opisane i ciekawe (do 2 punktów). Minimalny koszt schronienia to jeden punkt wpływów. Pierwsze schronienie jest tańsze o punkt, może w ten sposób nawet kosztować zero.
Poniżej podaje przykładowe cechy miejsc z zasadami. Nic nie stoi na przeszkodzie, byście wymyślali własne cechy i proponowali je Narratorowi. Nie przesadzajcie z ilością tych cech, pamiętajcie, że możecie mieć wiele schronień. Wybierajcie cechy z umiarem, tak by określone cechy były uzasadnione.
Fortyfikacje (cena: 3/5) – miejsce jest idealnie stworzone do obrony, łatwiej się tutaj bronić przed atakiem.
Przykrywka (cena: 2) – miejsce w jakiś sposób jest chronione przez ludzi, być może to muzeum czy teatr, trudniej też domyślić się, że to schronienie wampirów.
Zysk (cena: 2/4) – miejsce cały czas przynosi zysk pieniężny. Płacąc trzy punkty zysk jest duży: być może to duży salon samochodowy czy kasyno, które pozostaje w rękach biskupa.
Bank Danych (cena: 2) – miejsce ma dostęp do licznych informacji (może to biblioteka?).
Prywatna Posesja (cena: 2) – dom lub mieszkanie gdzieś na uboczu, gwarantujące, że żaden śmiertelnik nie będzie się tutaj kręcił.
Klub (cena: 4) – łatwy dostęp do była, modne miejsce zapewniające dostęp do plotek i atrakcyjne miejsce spotkań.
Zabezpieczenia (cena: 3) – schronienie wyposażone jest w nowoczesne systemy antywłamaniowe.
Centrum Komunikacyjne (cena: 6) – kontrolujesz dworzec, lotnisko czy port. Przynajmniej jego część, tak czy siak daje to dużo korzyści. Nie masz tam nieograniczonej władzy.
Szpital (cena: 4) – schronienie to szpital, masz tam duże wpływy, acz nie nieograniczone.
Magazyn Broni (cena: 2) – masz małą zbrojownię w schronieniu.
Miłego tworzenia schronień.
Post został pochwalony 0 razy
|
|