Nirian Samalai Feireniz
Tenebraes
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 863
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 15:48, 17 Kwi 2006 Temat postu: Robotyka |
|
|
Robotyka
Zasady tworzenia są dość trudne, a sama ta sztuka jest dostępna tylko dla tych, co znają się na mechanice precyzyjnej. Niezbędna jest też mechanika zwykła. Każdy robot składa się z kilku modułów, które całościowo składają się na to, jakie on ma cechy i co potrafi. Ustawia to jego możliwości. Jakość robota oraz jego poziom zależy oczywiście od umiejętności fachowca, który nad nim pracuje.
Każdy moduł wykonuje się osobno. Wykonuje się je niemal identycznie jak inne przedmioty, jednak jest tutaj parę zmian. Najbardziej poważną jest to, że ilość potrzebnego surowca jest zależna od poziomu modułu.
Maksymalny Poziom określa się w podobny sposób jak poziom maksymalny jakości przedmiotów. Jest jednak tutaj inne nazewnictwo:
kiepski = minimalny
średni = zwykły
dobry = duży
świetny = rozbudowany
mistrzowski = maksymalny
Samo złączenie wszystkich modułów (nawet, jeśli pisze że brak modułu) wymaga 2 sztuk metalu i dodatkowo 10 slotów. Kiedy zostaną złączone moduły, robot staje się czymś w rodzaju nowej postaci. Maksymalna ilość modułów głównych, jaka może być w robocie to 11ście. Można do tego dokupić jeszcze dodatki. Nie da się więc stworzyć mega zwinną maszynę do zabijania, która umie grać w szachy i recytuje poezję.
Korpus (mechanika)
Określa wartość cechy Krzepa, może też doprowadzić do obniżenia się innych współczynników, chociażby Zwinności.
brak modułu: 0 slotów, metal: 0: krzepa=1
minimalny: 4 slotów, metal: 2: krzepa = 2
zwykły: 8 slotów, metal: 4: krzepa = 3
duży: 12 slotów, metal: 6: krzepa = 4, -1 do zwinności.
rozbudowany: 16 slotów, metal: 8: krzepa = 5, -2 do zwinności
maksymalny: 20 slotów, metal: 10: krzepa = 6, -3 do zwinności
Hydraulika (mechanika precyzyjna)
Odpowiada za Zwinność robota.
brak modułu: 0 slotów, metal: 0: zwinność=1
minimalny: 4 slotów, metal: 1: zwinność= 2
zwykły: 8 slotów, metal: 2: zwinność = 3
duży: 12 slotów, metal: 3: zwinność = 4
rozbudowany: 16 slotów, metal: 4: zwinność = 5
maksymalny: 20 slotów, metal: 5: zwinność = 6
Sztuczna Inteligencja (mechanika precyzyjna)
Odpowiada za Mądrość robota oraz za ilość posiadanych zdolności. Fachowiec nigdy nie może zrobić robota, który ma większą mądrość od swojej. Po prostu nie obdarzy tego robota aż tak dobrą inteligencją. Jeśli robot ma mieć możliwość samodzielnie coś czynić, musi mieć chociaż minimalny poziom Sztucznej Inteligencji. Bez tego, zawsze marionetkowo, dosłownie i durnie wypełnia polecenia, które zostaną mu zlecone.
brak modułu: 0 slotów, metal: 0: mądrość=0
minimalny: 6 slotów, metal: 1: mądrość = 1
zwykły: 12 slotów, metal: 2: mądrość = 2
duży: 18 slotów, metal: 3: mądrość = 3
rozbudowany: 24 slotów, metal: 4: mądrość = 4
maksymalny: 30 slotów, metal: 5: mądrość = 5
Program Społeczny
Odpowiada za Charyzmę robota. Ten moduł najczęściej nie jest montowany, jest głównie w robotach protokolarnych. Fachowiec nie może wyposażyć robota w większą charyzmę, niż sam ma. Po prostu nie napisze programu o zachowaniu, jeśli sam się zachowywać nie potrafi.
brak modułu: 0 slotów, metal: 0: charyzma=0
minimalny: 6 slotów, metal: 1: charyzma = 1
zwykły: 12 slotów, metal: 2: charyzma = 2
duży: 18 slotów, metal: 3: charyzma = 3
rozbudowany: 24 slotów, metal: 4: charyzma = 4
maksymalny: 30 slotów, metal: 5: charyzma = 5
Zdolności: Robot ma też pewną ilość zdolności. Równa jest ona poziomowi Md, którą robot posiada razy dwa. Robot może wybierać tylko z tych umiejętności, które ma tworzący go fachowiec i nie może przewyższać go poziomem. W razie czego, fachowiec może tworzyć dyski z wiedzą, którą może kupować od innych, jednak o tym napiszę później. Dodatkowo, robot może się uczyć umiejętności, robi to tak samo, jak każda inna postać. Nie może się jednak uczyć od nauczycieli, a jedyna wiedza spoza tej, którą dostępną ma fachowiec może przyjść wraz z dyskami, o których wspomniałem przed chwilą.
Dodatki:
Pancerz
Wbudowane Narzędzia
Piły, Kolce etc,
c.d.n
Post został pochwalony 0 razy
|
|