Nirian Samalai Feireniz
Tenebraes
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 863
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 8:07, 14 Lut 2006 Temat postu: Rasy Wieloświata |
|
|
Rasy Wieloświata
Rasy Fantasy
Człowiek
Zasady tworzenia normalne.
Elf
-1 Kr, cecha ta nigdy nie może być większa niż 3
+1 Md
Za darmo umiejętność: widzenie w ciemności (średnio)
Driada
-2 do Kr
+1 do Md, Zw, Ch
Za darmo umiejętność: strzelectwo (średnio)
-1 punktów życia i 1 bziku na start
Krasnolud
-1 Ch, cecha ta nigdy nie może być większa niż 3
+1 Kr
Za darmo jedno rzemiosło (podstawowy) z wymienionych: kowalstwo, płatnerstwo, ciesielstwo, stolarstwo.
Hobbit
-1 Kr, cecha ta nigdy nie może być większa niż 2
+1 Zw
Za darmo Kucharstwo (średni)
+1 do max bziku
Gnom
+1 do Md
-1 do Kr
Dowolne rzemiosło gratis(podst) : Pułapki, Stolarstwo, Alchemia, Ślusarstwo, Mechanika
-1 życia
Ogr
+2 Kr
-1 Ch
-1 Md
Minotaur
+2 Kr
-1 Ch
-1 Md
-1 Zw
Za darmo umiejętność: broń bitewna (podstawowy)
+ jeden do zdrowia.
Skaven
+2 do Zw
-2 do Ch, cecha ta nigdy nie może być większa niż 3
Za darmo jeden do wyboru (podstawowy): Pułapki, Sztuka przetrwania, Skradanie się
Jaszuroczłek
+1 do Kr
-2 do Ch
1 punkt życia, łuska (pancerz +1)
Yuan-ti
+1 do Zw
-2 do Ch
1 punkt życia, łuska (pancerz +1)
Ork
+1 do Kr
-1 do Md, cecha ta nigdy nie może być większa niż 3
Za darmo umiejętność: broń bitewna (podstawy)
Troll
+2 do Kr
-2 do Ch, cecha ta nigdy nie może być większa niż 2
- 2 do Md, cecha ta nigdy nie może być większa niż 2
2 do punktów życia, regeneracja (jeden punkt na rozliczenie)
Rasy Anielskie i Demoniczne
Sukkub
+3 do Ch
-2 do Kr
Na podstawowym Kamasutra
-1 do max HP i bziku
Rasy Gasnących Słońc
Ur-obun
+1 Zw
-1 Kr, cecha ta nigdy nie może być większa niż 3
Dowolna zdolność magii na podstawowy za darmo.
Ur-ukar
+1 Zw
-1 Kr, cecha ta nigdy nie może być większa niż 4
Za darmo umiejętność: Tatuowanie Ur-ukarów (podstawowy)
Tatuowanie Ur-ukarów: jest to specyficzny rodzaj tatuaży, wyrosły z kultury tej rasy. Tatuaże te to uwypuklenia na ciele. U wielu członków tej rasy pokrywają one całe powierzchnię ciała. Są zresztą językiem, który Ur-ukarowie potrafią odczytywać.
Rasy World of Darkness
Garou
podwójne obr. od srebra,
gnoza - umiejętność pozwalająca rzucać dary, (koszt *2)
dary: tak jak czary się wykupuje (koszt razy 1)
formy:
glabro : +1 Kr, - 1 Ch
crinos: +2 Kr, - 2 Ch
hispo: +1 Kr, +1 Zw, -2Ch (traktowany jak zwierze)
lupus: +1 Zw, -1 Ch (traktowany jak zwierze)
ma tylko 10 punktów na zdolności, acz może współczesne
regeneracja (punkt na rozliczenie)
Ananasi
podwójne obr. od ognia,
musi pić krew, nie może jeść płodów rolnych
gnoza - umiejętność pozwalająca rzucać dary, (koszt *2)
dary: tak jak czary się wykupuje (koszt razy 1)
formy:
lilian: +1 Kr, +1 Zw, - 2 Ch
pictus: +1 Kr, +1 Zw , -3 Ch (traktowany jak zwierze)
rój: +1 Zw, 0 Ch, +6 do zdrowia
ma tylko 10 punktów na zdolności, acz może współczesne
regeneracja (punkt na rozliczenie)
Kainita
obrażenia od słońca, podwójne obrażenia od ognia
dyscypliny - jak zdolności magii
musi pić krew, nie może jeść płodów rolnych
+2 poziom zdrowia, regeneracja (punkt na rozliczenie)
ma tylko 10 punktów na zdolności, acz możę współczesne
Rokea
Ch nigdy nie może przekroczyć 2
podwójne obr. od srebra,
gnoza - umiejętność pozwalająca rzucać dary, (koszt *2)
dary: tak jak czary się wykupuje (koszt razy 1)
formy:
[i]glabrus : +1 Kr, - 1 Ch
glarilius: +2 Kr, +1 Zw, - 3 Ch
charmus: +2 Kr, +1 Zw, -2Ch (traktowany jak zwierze), tylko w wodzie
lupus: +1 Zw, -1 Ch (traktowany jak zwierze), tylko w wodzie
ma tylko 10 punktów na zdolności, acz może współczesne
pływanie (dobry)
regeneracja (punkt na rozliczenie)
Post został pochwalony 0 razy
|
|